آشنایی با باشگاه مشتریان 

باشگاه مشتریان خلاقیت برتر با هدف ایجاد ارتباط مؤثر با دانش پذیران و به تبع آن اساتید، کارکنان، نمایندگان و درنهایت ایجاد ارزش افزوده برای تمامی گروه های مخاطب شکل گرفته است. این رویکرد با برقراری ارتباط تعاملی و مؤثر با تمامی گروه های مرتبط و ایجاد وفاداری در آنها، سعی بر پوشش این مهم دارد.

به این منظور، چگونگی ایجاد تعاملات و نیل به مشتریانی وفادار (شامل دانش پذیران، اساتید، کارکنان و نمایندگان)، از جمله اهداف شکل گیری باشگاه مشتریان در خلاقیت برترمی باشد. از این رو، در باشگاه مشتریان خلاقیت برتر سعی بر آن است تا فعالیت های مختلف دانش پذیران بیشتر مورد بررسی قرار گیرند تا بر اساس علایق و فعالیت های آنان پیشنهادات مناسب تری به آنان ارائه گردد. علاوه براین، دانش پذیران به صورت خودکار با طی مراحل ثبت نام و شرکت در دوره ها، امتیازهایی را دریافت خواهند کرد و پس از نیل به سطوح موردنظر، قادر به استفاده از امتیازات خود به شکل دریافت جوایز یا تخفیف های متنوع خواهند شد.

شرایط عضویت باشگاه مشتریان

هریک از افراد با ثبت نام در یکی از دوره های مرکز نوآوری خلاقیت برتر ، به عنوان عضوی از باشگاه مشتریان خلاقیت برتر محسوب می شوند و متقاضیان جدید می توانند با ثبت نام و شرکت در دوره ها به صورت ثبت نام آنلاین یا ثبت نام حضوری در یکی از شعب یا نمایندگی ها، از امتیازها و شرایط تخفیف متنوع باشگاه مشتریان  برخوردار گردند.

نکته:پس از دریافت کارت هوشمندمرکز فناوری ددانش آموزی خلاقیت برتر نسبت به ثبت شماره و تکمیل فرم زیر اقدام نمایید.

اهداف وکارکرد باشگاه مشتریان

هدف از شکل گیری باشگاه مشتریان مرکز نوآوری خلاقیت برتر شکل دهی فرایندهای واحدهای مختلف سازمانی به صورت یکپارچه ، تسهیل در برقراری ارتباط با دانش پذیران و دیگر گروه های مخاطب ، همچنین کسب دانش دقیق و به روز از انواع فعالیت های آنها و به کارگیری این دانش در دیگر فرایندها می باشد تا از این طریق مشتریان و سازمان را در حفظ و رشد کارایی و کسب حداکثر اثربخشی آن یاری نماید.

فعال سازی عضویت در باشگاه

[با آدرس سایت www.khalaghiyat-bartar.ir در پنل کاربری قابل فعال سازی است. ]

از جمله مهم ترین مزایای باشگاه مشتریان برای انواع گروه های مخاطب خلاقیت برتر، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • افزایش تعامل دانش پذیران، کارکنان، اساتید، نمایندگان و شرکای تجاری با مرکز نوآوری خلاقیت برتر و حفظ وفاداری آنان
  • اطلاع رسانی های مناسب و به موقع به گروه های مختلف
  • حفظ و افزایش رضایت گروه های مخاطب و نیل به وفادارسازی از طریق ارائه خدمات متنوع
  • شناخت مطلوبیت ها و علاقه مندی های هریک از گروه های مخاطب و ارائه پیشنهادات مرتبط بر این اساس
  • کسب آمارهای مفید مدیریتی و بازاریابی از طریق وب سایت برای بهبود مستمر و توسعه
  • ذخیره اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده دانش پذیران، کارکنان و…
  • افزایش فراوانی دفعات تعامل اعضا و مشتریان از طریق تعریف شاخص های امتیازدهی به آنان
  • جذب دانش پذیران جدید از طریق تبلیغات فردی و گروهی و کاهش هزینه های تبلیغات
  • افزایش بهروری و خلق تجربیات تازه برای اعضای باشگاه
  • تشویق اعضابه استفاده از خدمات الکترونیکی باشگاه و لذت بخش نمودن تجربه مشتری
  • توسعه و خلق خدمات جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای گروه های مخاطب
  • بهبود مستمر جایگاه و برند سازمان

ضوابط و مقررات باشگاه

  • پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان خلاقیت برتر و اعضاء این باشگاه ، تابع قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای و سایر قوانین مربوطه می‌باشند.
  • مالکیت معنوی اطلاعات موجود در پایگاه اینترنتی متعلق به مرکز نوآوری خلاقیت برتراست و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات و یا ورود به  وب سایت برای مقاصد خلاف قانون و اخلاق و یا فریب دهنده مجاز نمی باشد و پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • باشگاه مشتریانخلاقیت برتر بمنظور مشخص نمودن هویت شما ،  برای بازاریابی های آینده ، اهداف همگانی و مشترک ازجمله بازاریابی مستقیم و نیز تحقیقات و مطالعات بازار و همچنین درصورتی که مشخصات یا رمز ثبت شده برای استفاده از خدمات خلاقیت برتر را فراموش کرده باشید  مجاز به استفاده از اطلاعات شخصی جمع آوری شده  شما می باشد.
  • باشگاه مشتریانخلاقیت برتر  با توجه به اهداف و سیاست گذاری های خلاقیت برتر ، با اجرای طرح امتیازی به اعضایی که از خدمات و یا محصولات کنسرسیوم خلاقیت برتر استفاده نمایند امتیاز اختصاص داده و این امکان را فراهم می نماید تا اعضاء با جمع آوری امتیاز در طرح های تشویقی کنسرسیوم خلاقیت برتر نموده و از مزایای پاداش ها بهره‌ مند شوند.
  • باشگاه مشتریانخلاقیت برتر بمنظور تحقق اهداف خود و در جهت جلب رضایت و وفاداری مشتریان خود این اختیار را دارد تا تغییرات مورد نظر خود را درخصوص ایجاد، تغییر، نحوه محاسبه امتیاز ، اعطای جوایز  و غیره را اعمال نماید .
  • هرگاه برای باشگاه محرز شود که تراکنش های صورت پذیرفته توسط اعضاء که منجر به امتیاز شده است، به صورت صوری و از روش هایی مغایر با روش های تعریف شده بوده و هدف از انجام آن صرفاً کسب امتیاز بوده است، باشگاه این اختیار را دارد که بدون اعلام قبلی از ادامه فعالیت آن دسته از اعضاء در هر مرحله ای که هستند جلوگیری نموده موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

امتیازات

ایجاد باشگاه مشتریان خلاقیت برتر، به هریک از دانش پذیران بر اساس کلیه دوره هایی که از ابتدا تاکنون در خلاقیت برتر گذرانده اند، امتیازاتی تعلق می گیرد و به آنان اعلام می شود. هدف از ارائه این امتیازها شناخت گروه های مختلف مشتریان و ارائه خدمات متنوع تر به دانش پذیران می باشد. این امتیازات نشان دهنده گروه مشتریان وفادار خلاقیت برتر نیز خواهد بود که از آنان تقدیر ویژه ای به عمل خواهد آمد. همچنین بر اساس فعالیت های متنوع دیگر که در جدول تخصیص امتیازات درج شده است، امتیازاتی تعلق می گیرد.

شاخصهای امتیاز دهی امتیاز توضیحات
محصولات فروشگاه ها ۵۰ تا ۵۰۰ با توجه به هر محصول
شرکت در کارگروه های آموزشی ۱۵۰
معرفی دوستان ۲۰۰ پس از خرید و ثبت نام